Toshiba Satellite A200-1G2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite A200-1G2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

M. van den Brink 04-04-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1G2

Heb de laptop al meer dan een half jaar en is echt een super ding. Gebruik hem dagelijks met autocad photoshop en dergelijke en kan hij allemaal makkelijk aan. De accu is met intensief gebruik na 2 uur leeg. Er zijn ook grotere accu's te koop hiervoor maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Verder een super laptop met alles erop en eraan. Echt een toshiba laptop een kwaliteitslaptop

Toncasset 07-03-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1G2

De notebook 7 weken in bezit,waarvan hij al drie weken in reparatie is en ik net hoor dat er nog wel een weekje bijkomt, want er gaat een nieuw moederbord in. Voordat de Notebook opgehaald werd eerst drie maal moeten bellen (bios werkte niet goed) voor 50 cent per minuut (wat tijdens telefoongesprek niet medegedeeld word), totaal € 37,60. Voor mij is het een afgang voor Toshiba en voor de toekomst heb ik hier wel van geleerd.

shagy 15-02-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1G2

Ik heb de laptop nu een maand in bezit en heb er nog steeds geen spijt van en denk dat ik er ook geen spijt van ga krijgen, want deze laptop is echt een topper....Een hele goede beeld en geluidskwaliteit...en heel erg snel start binnen 1 minuut op en sluit in 20 sec..echt ongelofelijk...verder ziet het er heel stevig uit, en niet als speelgoed wat ik wel van acer laptops vind....
Studeer ict dus heb zkr verstand van computers/notebooks....
Zekr een aanrader

Mr. Yves 31-12-2007

Value for Money.
Toshiba laat zien dat het een echt note-book merk is. Gewoon een goed, licht en snel notebook met een perfecte geluids -en beeldkwaliteit.
Veel productvergelijk gedaan voor aankoop van dit notebook. Een aanrader !!

Willem99 18-11-2007
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1G2

Heb de Toshiba een week in bezit en bevalt uitstekend.
Is lekker snel en vrij geruisloos, Veel nuttige software alleen jammer dat er geen Office of tenminste Works is geinstalleerd.

Gerbert 31-08-2007
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1G2

Ik heb de laptop nu een maand in bezit, hij loopt als een trein. Beeldkwaliteit is erg goed. Er is veel extra software op geinstaleerd, in het begin is dit wat onverzichtelijk maar daar kom je wel uit. Hetenige nadeel vind ik dat er geen Microsoft Office is geinstalleerd, maar dit is bij geen laptop het geval.